חברת מחשבות - יישום מערכת CRM ומערכת כספים ב Priority  
חברת מחשבות - יישום מערכת CRM ומערכת כספים ב Priority
 
חברת מחשבות וחברת משפטים, הינן חברות אחיות,מהמובילות בתחום כתיבה ועריכה של ספרי לימוד שונים, הנחיית קורסי הכנה לבחינות לשכת עורכי דין בישראל ואחריות על הוצאה לאור של חומרי חקיקה משפטי לגופים משפטיים גדולים וקטנים.  

חברת FBC יישמה את מערכת Priority עבור חברת מחשבות, התהליך בוצע בהנחייתה של עובדת בכירה בחברת FBC הגב' דלית גלילי. המערכת עלתה לאוויר בינואר 2007 ומאז מופעלת בהצלחה רבה.


מצב קודם להטמעת Priority:
עד להפעלת מערכת Priority נוהלו שתי מערכות מידע במקביל:
מערכת "פרדוקס" ששימשה את שתי החברות במסד נתונים מאוחד של לקוחות, שמנוהל באמצעות database שנקרא פרדוקס. במערך ה"פרדוקס" נוהלו רק הלקוחות.
הנהלת חשבונות נוהלה באמצעות תוכנת "מנהל" שם בוצעה מכירת הפריטים, מסמכי השיווק, הנהלת החשבונות, ושאילתות בנושאים אלה. בכל חברה ב"מנהל" נמצאו רק חלק מהלקוחות - שכן החל משלב מסוים רק לקוח אשר רכש פריט מסוים בחברה, הוזן למנהל של אותה חברה.


יישום מערכת ההפצה והעדכון של אוגדני החקיקה:

בכדי לנהל את עדכון המהדורות אצל הלקוחות המנויים FBC פיתחה מערכת ייחודית המשלבת ניהול פריט, ועץ מוצר לשורת הזמנה. המערכת מאפשרת להגדיר את תאריכי העדכון של אוגדני החקיקה, ניהול מנויי המהדורות הקיימות לכל הלקוח, ויצירת תהליך אוטומטי להפצה של עדכוני החקיקה הנשלחים באמצעות הדואר. התהליך מלווה בשילוב Priority עם תוכנות מדבקות וברקוד להפצת האוגדנים לכל לקוח. התהליך הלוגיסטי כולל פעולת הרכבה – איסוף כל אוגדני החקיקה שיש לעדכן ללקוח- אריזתם והפצתם באמצעות הדואר כולל ברקוד פרטי הלקוח והאריזה.


CRM:

יישום ה- CRM כלל גישה ללקוחות החברות השונים מתוך מסד נתונים אחד ומחיצה אחת לאנשי הטלמרקטינג של חברת מחשבות. המערכת כוללת עדכונים שונים ברמת הלקוח ועדכונים באמצעות שאילתות חכמות המאפשרות למערך ה- CRM של החברה לעקוב אחר תכולת אוגדני החקיקה אצל הלקוח. מעבר לכך, צוות הליווי הגדול במחשבות, הכולל בתוכו מס' רב של עורכי דין, עסק בתיעוד השיחות הטלפוניות ועקב אחר הניגשים לבחינות.

היום לאחר כ- 18 חודשי עבודה עם המערכת ניתן לסכם את הפרויקט שבו יש כ- 22 משתמשים בו"ז ובסה"כ כ- 40 משתמשים שונים כפרויקט ייחודי הממחיש היישום הפרודוקטיבי במחשבות, אשר במהותו הינו ניהול כולל של מערך לקוחות רב חברתי עם מערכת טלמרקטינג אחת, וניהול מערכת עדכון מנויים באמצעות מערך ההזמנות. את שילובן של מערכת CRM מתוחכמת של שתי חברות שונות עם מערך כספים ולוגיסטיקה במערכת אחת. הרמוניית עבודה זו, מדגישה את תהליך.


עו"ד רון דלומי - מנהל מחשבות ולוגיסטיקה אומר: "לפני שנכנסו לתהליך בדקנו שורה של פתרונות שהוצעו לנו וגופים שיבצעו את הפרויקט. במבחן התוצאה, אין ספק כי מדובר בהצלחה רבתי, ואין היום כמעט תחום בחברה אשר אינו מנוהל או נתמך על ידי המערכת. החל מתחום הדרכת התלמידים, ניהול הקורסים וימי העיון, ניהול מערכת המנויים, משלוח המוצרים ללקוחות, השיווק הכספים ועוד ועוד. אין ספק כי המלצתם של צוות FBC לבחור ב Priority וניצוחם על תהליך הפיתוח והטמעה המורכב, היוו גורם מרכזי בהצלחת אחד התהליכים החשובים שהתרחשו בחברה בשנים האחרונות. 

   
   
   
 

FBC Technologies   |   אורלוב 77, פתח תקוה   |   משרד ושירות: 072-2575-176   |   פקס: 03-9042636   |   מכירות ומכללה: 072-2575-328

יצירת קשר

לקביעת פגישת ייעוץ, מלאו פרטיכם
ונציגנו יצור עמכם קשר בהקדם: