מולטיסקר

סקירה כללית:

מולטיסקר הנה מערכת כוללת לניהול משובים, פותחה על ידי FBC לצורך מתן מענה לדרישות בקרב ארגונים.

מולטיסקר - לניהול משובים – כלי ניהולי ממדרגה ראשונה.

משוב  ואיסוף נתונים יעיל ומתמשך הנו חלק חיוני לכל פעילות בכל מחלקה בכל ארגון, כולל שיווק, הדרכה, ניהול ידע, קשרי לקוחות, וניהול עובדים. משוב הוא אות חיים מהלקוחות, העובדים, השותפים העסקיים, ספקים, מפיצים או כל גורם הקשור לארגון. עם התרחבות המגמה של מיקור חוץ, השימוש במשוב מקבל משמעות עמוקה יותר. בזמן שרמת הסיכונים גדלה מיקור חוץ דורש הגברת הניטור.
נוסף לכך הערך הטבעי של מידע רך הידוע שקשה להעריכו מאשר מידע קשה. מידע זה יכול להיות המפתח לרמות גבוהות של נאמנות עובדים, שביעות רצון לקוחות, ודרך ביצועים כלליים בחברה.
 

האתגר: איך יכול הארגון שלך להשיג מקסימום תועלת מהמידע שנאסף?

מולטיסקר - משלבת פתרון ניהול משובים. מולטיסקר מספקת מידע אשר אמור להוביל לפעילות מתמשכת, משוב רציף איסוף וניתוח המאפשר ביצוע מידי של תיקון וכיוון ביצועי החברה.

לתיקונים קטנים בזמן אמת חשיבות מרובה כפי שיש לבדיקה כללית של נהלי עבודה.
הקשבה לעובדים, ללקוחות, ולכל מי שמחובר לארגון, הנהלה בכל הרמות יכולה לזהות נקודות חולשה ובעיות בזמן התהוותן, להפחית שגיאות חוזרות ולהעלות את הסטנדרטים בתחום הביצועים.

יתרונות מיידיים:
  • הגברת מודעות עובדים לצורך בביצועים יציבים בתחום השירות.
  • לעודד שיפור על הקרקע במקום להנחית הוראות תיקון מגבוה.
  • Priority - לשים את השירות בראש הרשימה באג'נדה היומית.
  • מנחה להגברת שביעות רצון לקוחות.
  • מקצר את הזמן הדרוש לפתור בעיות.


מולטיסקר גורמת לקשר חי בין אינפורמציה רכה וקשה, מנחה ניהול דרך איסוף וניתוח ... ועוזרת להגדיר מרכיבים ולאנדקס גורמים מופשטים. הגישה הקלה לניתוח המידע שמולטיסקר מציעה גם סיוע לארגונים לקבוע מטרות ולהעריך אם מטרות אלה הושגו.

מולטיסקר משלבת אוספי מידע שונים אוסף שיטות כולל סקרים, מבחנים שאלונים וצורות שונות של הערכה, בכל הערוצים כולל האינטרנט, טלפון, PDA KIOSK  IVR דוא"ל ואפילו הנייר והעיפרון המסורתיים.


מאפיינים עיקריים:
א.מולטיסקר מציעה קשת רחבה של מודולים ומאפיינים למתן מענה לצרכים של כל ארגון גם בתחום ה SMB.
המערכת מציעה רמת ביצועים גבוהה ומהימנות, גמישות מרבית ואבטחת מידע מושלמת. מיועדת לשימוש קל ומהיר מוכוון לתהליכים עסקיים. מולטיסקר מאפשרת לכל פעילויות ניהול משובי הארגון לבוא לביטוי בתוך מערכת אחת, מבטיחה שיתוף מקסימאלי של מידע עם מקסימום תועלת.


ב. מאפיינים כלולים:
  • יצירה ועיצוב שאלונים
  • ניהול סקר
  • ניהול משיבים
  • תמיכה במפיצים שונים ואמצעי איסוף מידע.
  • תהליכים סטטיסטיים וניתוח.
  • רב לשוניות.
  • יכולת לשמור סקירה לשימוש חוזר.
  • מנגנון הרשאות מתקדם.
  • מנגנון אבטחה.
  • ממשקים.
  • תמיכה בתהליכים ארגוניים.
  • ניהול פרויקטים.
  • סביבת מבחנים.
  • בקרת איסוף מידע.
  • הגדרה והפצת דוחות.


ג. בנייה ועיצוב שאלון:

מולטיסקר תוביל אותך דרך עיצוב שאלון צעד אחר צעד להבטיח שהשאלון מותאם לחלוטין  לדרישות המידע ברצונך לאסוף מחולל השאלון טווח רחב של יכולות מתוחכמות:
  • יצירת קביעות הגיוניות ודילוג על שאלות בהתאם לתשובה.(Skip pattern)
  • אופציה של בחירת רצף אקראי של שאלות תוך מתן אפשרות להעניק לכל משיב צירוף שאלות אחר.
  • מציע קשת רחבה של סוגי שאלות, תשובה פשוטה, רב ברירתית, מדורגות על ידי תחום ערכים, מערך שאלות בצורת טבלה, ושאלות פתוחות.
  • הצגת מספר שאלה, תאריך הכנסתה, קביעה לכל שאלה מה ערכה מתוך השאלון.  
  • משקל שאלות להתאמת מדד חישובי.
  • כל סוגי המולטימדיה מיוצגים בשאלון.
  • הגבלת תוקף המענה על השאלה  לתאריך מסוים.
  • גרסה אישית לשאלון מבוססת על פרופיל המשיב.

ד. ניהול סקר:
  1. מאפיין זה מאפשר ניהול קל של סקרים ומשיבים
  2. משיבים יכולים להיות אנונימיים או ניתנים לזיהוי
  3. סקר יכול להיות מוכוון לרשימה סגורה של משיבים או פתוח לאוכלוסייה ספציפית או כללית.
  4. מנהל פרופיל משתמשים לפי אינפורמציית רקע, מאפשר גרסאות שונות של הסקר להיות מיוצג לפי הפרופיל.


ה. ניהול סוקרים ומשיבים:

סקרים מנוהלים על מסך פשוט המייצג את המאפיינים העיקריים שלהם, למשל סוג הסקירה, תבנית שאלון שעליו מבוסס הסקר, הלקוח שהסקר נבנה עבורו, ואחוז פוטנציאל המשיבים (מתעדכן ללא הרף)  כל ניהול הסקרים העיקריים, ופעילות הפיקוח יכולים להופיע על מסך זה.
  1. גישה לסקר יכולה להיות מצומצמת למשיבים לאזור ותאריך.
  2. אופציה לניהול אוטומאטי אקראי בין המשיבים להגביר את שיעור המשיבים
  3. אופציה של הפניית משיבים לסקר אחר לאחר שסיימו להשיב.
  4. מספר בלתי מוגבל של משיבים יכול להיות מנוהל, כולל מבנה הירארכיה ארגונית,במספר בלתי מוגבל של רמות.
  5. רשימת משיבים ואינפורמציה על הרקע שלהם, שיכולה להיות מיובאת מ - Outlook, Excel ואפליקציות אחרות.
  6. משיבים יכולים להתבקש לענות לפי חיתוך דמוגראפי ודגימה אקראית יכולה להילקח בשימוש באינפורמציה זו.
  7. המשיבים לסקר יכולים לקבל גישה דרך לינק אישי בדוא"ל, או לינק אתר כללי על ידי כתיבת סיסמה או בהרבה אמצעים אחרים.
  8. המנגנון פועל למנוע מאותו משיב לענות על אותו סקר יותר מפעם אחת.
  9. מאפשר פיקוח על סטטוס המשיבים לכל שאלה בסקר, תשובה חלקית תשובה מלאה וכו'.
  10. מזכיר אוטומטי לאלה שלא התחילו או אלה שלא סיימו לענות על הסקר, כולל בקרה על מספר המשיבים וזמן השליחה.

ו. תמיכה באמצעים שונים לאיסוף מידע והפצתו למולטיסקר היכולת לקבל מידע מקשת רחבה חיצונית של מפיצים ואיסוף ערוצים:
  • סקרים על נייר, מיוצרים ישירות על ידי המערכת, אוטומטית נסקרים  ומפוענחים בחזרה למערכת.
  • הפצה בדוא"ל ניהול ובקרה עם כל סוגי האימייל.
  • הכנסה ידנית על ידי הקלדה ישירות למערכת או מקבצי Excel.
  • מולטיסקר - משלבת פתרון ניהול משובים. מולטיסקר מספקת מידע אשר אמור להוביל לפעילות מתמשכת, משוב רציף איסוף וניתוח המאפשר ביצוע מידי של תיקון וכיוון ביצועי החברה.

לתיקונים קטנים בזמן אמת חשיבות מרובה כפי שיש לבדיקה כללית של נהלי עבודה.
הקשבה לעובדים, ללקוחות, ולכל מי שמחובר לארגון, הנהלה בכל הרמות יכולה לזהות נקודות חולשה ובעיות בזמן התהוותן, להפחית שגיאות חוזרות ולהעלות את הסטנדרטים בתחום הביצועים.

יתרונות מיידיים:
  • הגברת מודעות עובדים לצורך בביצועים יציבים בתחום השירות.
  • לעודד שיפור על הקרקע במקום להנחית הוראות תיקון מגבוה.
  • ​Priority - לשים את השירות בראש הרשימה באג'נדה היומית.
  • מנחה להגברת שביעות רצון לקוחות.
  • מקצר את הזמן הדרוש לפתור בעיות.


מולטיסקר גורמת לקשר חי בין אינפורמציה רכה וקשה, מנחה ניהול דרך איסוף וניתוח ... ועוזרת להגדיר מרכיבים ולאנדקס גורמים מופשטים. הגישה הקלה לניתוח המידע שמולטיסקר מציעה גם סיוע לארגונים לקבוע מטרות ולהעריך אם מטרות אלה הושגו.

מולטיסקר משלבת אוספי מידע שונים אוסף שיטות כולל סקרים, מבחנים שאלונים וצורות שונות של הערכה, בכל הערוצים כולל האינטרנט, טלפון, PDA KIOSK  IVR דוא"ל ואפילו הנייר והעיפרון המסורתיים.


מאפיינים עיקריים:

א.מולטיסקר מציעה קשת רחבה של מודולים ומאפיינים למתן מענה לצרכים של כל ארגון גם בתחום ה SMB.
המערכת מציעה רמת ביצועים גבוהה ומהימנות, גמישות מרבית ואבטחת מידע מושלמת. מיועדת לשימוש קל ומהיר מוכוון לתהליכים עסקיים. מולטיסקר מאפשרת לכל פעילויות ניהול משובי הארגון לבוא לביטוי בתוך מערכת אחת, מבטיחה שיתוף מקסימאלי של מידע עם מקסימום תועלת.


ב. מאפיינים כלולים:
  • יצירה ועיצוב שאלונים
  • ניהול סקר
  • ניהול משיבים
  • תמיכה במפיצים שונים ואמצעי איסוף מידע.
  • תהליכים סטטיסטיים וניתוח.
  • רב לשוניות.
  • יכולת לשמור סקירה לשימוש חוזר.
  • מנגנון הרשאות מתקדם.
  • מנגנון אבטחה.
  • ממשקים.
  • תמיכה בתהליכים ארגוניים.
  • ניהול פרויקטים.
  • סביבת מבחנים.
  • בקרת איסוף מידע.
  • הגדרה והפצת דוחות.


ג. בנייה ועיצוב שאלון:

מולטיסקר תוביל אותך דרך עיצוב שאלון צעד אחר צעד להבטיח שהשאלון מותאם לחלוטין  לדרישות המידע ברצונך לאסוף מחולל השאלון טווח רחב של יכולות מתוחכמות:
  • יצירת קביעות הגיוניות ודילוג על שאלות בהתאם לתשובה.(Skip pattern)
  • אופציה של בחירת רצף אקראי של שאלות תוך מתן אפשרות להעניק לכל משיב צירוף שאלות אחר.
  • מציע קשת רחבה של סוגי שאלות, תשובה פשוטה, רב ברירתית, מדורגות על ידי תחום ערכים, מערך שאלות בצורת טבלה, ושאלות פתוחות.
  • הצגת מספר שאלה, תאריך הכנסתה, קביעה לכל שאלה מה ערכה מתוך השאלון.  
  • משקל שאלות להתאמת מדד חישובי.
  • כל סוגי המולטימדיה מיוצגים בשאלון.
  • הגבלת תוקף המענה על השאלה  לתאריך מסוים.
  • גרסה אישית לשאלון מבוססת על פרופיל המשיב.


ד. ניהול סקר:
  1. מאפיין זה מאפשר ניהול קל של סקרים ומשיבים
  2. משיבים יכולים להיות אנונימיים או ניתנים לזיהוי
  3. סקר יכול להיות מוכוון לרשימה סגורה של משיבים או פתוח לאוכלוסייה ספציפית או כללית.
  4. מנהל פרופיל משתמשים לפי אינפורמציית רקע, מאפשר גרסאות שונות של הסקר להיות מיוצג לפי הפרופיל.

ה. ניהול סוקרים ומשיבים:

סקרים מנוהלים על מסך פשוט המייצג את המאפיינים העיקריים שלהם, למשל סוג הסקירה, תבנית שאלון שעליו מבוסס הסקר, הלקוח שהסקר נבנה עבורו, ואחוז פוטנציאל המשיבים (מתעדכן ללא הרף)  כל ניהול הסקרים העיקריים, ופעילות הפיקוח יכולים להופיע על מסך זה.
  1. גישה לסקר יכולה להיות מצומצמת למשיבים לאזור ותאריך.
  2. אופציה לניהול אוטומאטי אקראי בין המשיבים להגביר את שיעור המשיבים
  3. אופציה של הפניית משיבים לסקר אחר לאחר שסיימו להשיב.
  4. מספר בלתי מוגבל של משיבים יכול להיות מנוהל, כולל מבנה הירארכיה ארגונית, במספר בלתי מוגבל של רמות.
  5. רשימת משיבים ואינפורמציה על הרקע שלהם, שיכולה להיות מיובאת מ - Outlook ,Excel ואפליקציות אחרות.
  6. משיבים יכולים להתבקש לענות לפי חיתוך דמוגראפי ודגימה אקראית יכולה להילקח בשימוש באינפורמציה זו.
  7. המשיבים לסקר יכולים לקבל גישה דרך לינק אישי בדוא"ל, או לינק אתר כללי על ידי כתיבת סיסמה או בהרבה אמצעים אחרים.
  8. המנגנון פועל למנוע מאותו משיב לענות על אותו סקר יותר מפעם אחת.
  9. מאפשר פיקוח על סטטוס המשיבים לכל שאלה בסקר, תשובה חלקית תשובה מלאה וכו'.
  10. מזכיר אוטומטי לאלה שלא התחילו או אלה שלא סיימו לענות על הסקר, כולל בקרה על מספר המשיבים וזמן השליחה.

ו. תמיכה באמצעים שונים לאיסוף מידע והפצתו למולטיסקר היכולת לקבל מידע מקשת רחבה חיצונית של מפיצים ואיסוף ערוצים:
  1. סקרים על נייר, מיוצרים ישירות על ידי המערכת, אוטומטית נסקרים  ומפוענחים בחזרה למערכת.
  2. הפצה בדוא"ל ניהול ובקרה עם כל סוגי האימייל.
  3. הכנסה ידנית על ידי הקלדה ישירות למערכת או מקבצי Excel.
  4. ניהול תהליך מלא של סקר טלפוני כולל ניהול מעריך ושיטת עבודתו


ז. עיבוד סטטיסטי וניתוח למולטיסקר יכולת ייחודית לביצוע תהליך סטטיסטי וניתוח המידע, בטכנולוגיות עכשוויות ובמונחים מקובלים ומאושרים:
  1. סטטיסטיקה תיאורית הכוללת ממוצעי מדדים, סטיית תקן, התפלגויות ושכיחויות כולל אופציה לגרפים שונים.
  2. מיון על פי אינפורמציית רקע  או לפי משיבים לשאלות שונות
  3. עריכה בטבלאות משיבים לשאלות שונות ו/או על פי רקע המשיבים, ו/או על פי המשיבים על אותה שאלה בפרויקטים שונים, או משבים בתאריך אחר על אותה שאלה.
  4. יצירת רצועות זמן לביצוע השוואות נתונים על ציר הזמן.
  5. דוח על מגמת משיבים לאורך זמן
  6. שמירת פורמט מבנה הדוח בספריית דוחות ותגובות, בלחיצת כפתור.
  7. ניתוח סטטיסטי מתקדם – מבחן סטטיסטי מבוסס על השערות לדוגמה מבחן T אומבחן F וכו'.
  8. תצוגת עם חלוקה לרבעים, אחוזים, ומקדם בין תשובות שונות
  9. חישוב קורלציות בין תשובות.


ח. מערכת רב לשונית מולטיסקר תומכת במספר רב של שפות, תכונה  החיונית לעבודה בחברות עם קשרים בינלאומיים:
  1. כל השפות בשאלונים יכולים להיות מנוהלים באותה תבנית, למנוע את הצורך לשאלון נפרד בכל שפה.
  2. שאלה פשוטה מופצת למשיבים, לכל אחד באופן עצמאי בוחר לענות בשפה המועדפת עליו על ידי לחיצה על דגל או על שם השפה.
  3. יכולת להציג את השאלון בשפה המופיעה בברירת המחדל של מחשב המשיבים.
  4. ממשק מפעיל המערכת יכול להיות מנוהל בכמה שפות.

ט.  אפשרות לשמור את כל פריטי הסקר לשימוש חוזר המערכת מכילה בנקים/ספריות לאכסון שאלות, שאלונים, סולמות, עיצובים, ניסוח פניות וכו' כל הפריטים השמורים ממוינים ומוחזרים על ידי נושא, מילת מפתח, קבוצה, יוצר הפריט ומפתחות רבים נוספים:


מערכת ניהול  הרשאות:
מנגנון זה מאפשר שיתוף או הפרדה כללית, מידע מחלקתי או יחיד כמו כן הפרדה מלאה לפי פריטי מידע שונים, לדוגמה שאלונים, שאלות, דוח, מידע חי, עיצוב, משיבים או כל פריט אחר.
הפיקוח על הגישה למידע יכול להיות מיושם ברמת מנהל המערכת, ברמת המשיבים  המעריכים, או הסוקרים, בנוסף לקיים. מערכת הרשאה ארגונית  יכולה לזהות תשובת משיב על  פי שם סוקר.

מנגנון אבטחה:
אבטחה מוחלטת בעבודה חיונית לעבודה עם מידע רגיש או בעל ערך, מקבלת משמעות עמוקה יותר. המנגנון מאפשר ניהול בקרה מוחלטת על הגישה למערכת, שמירה על אנונימיות כפי שנדרש להבטיח הגנה על המידע הנמצא בבסיס הנתונים של מולטיסקר.
  • כניסה למערכת מכילה זיהוי על ידי שם משתמש וסיסמה
  • חיבור המידע לבסיס הנתונים מקודד, הגישה לבסיס הנתונים דרך הרשאה
  • קישורים  מקודד נשלח למשיבים  לוודא קבלת שאלון תקין
  • פרטי המשיבים מקודדים לצורך שמירה על חיסיון.

ממשק:
מולטיסקר עוצבה להיות ידידותית למשתמש באופן מוחלט, לכן היא יכולה להתממשק עם קשת רחבה של יישומים, המייבאים ומייצאים  אינפורמציה, טפסים, תבניות ומסמכים אחרים בתהליך פשוט וברור.
  • מייצאת לפורמטים שונים, למשל, Outlook, Excel, ASCII, Doc, HTML
  • מייצאת ומייבאת תוצאות סקרים עם גמישות מירבית, בכל הרמות
  • מייצאת עיצוב של שאלונים טפסים מהמערכת לWORD
  • מייצאת סטאטוס משיבים בכל רמה של משיב בודד
  • מייצאת ניתוחים, דוחות, וגרפים
  • מייבאת רשימת משיבים כולל פרטיהם מקובץ חיצוני ישר לניהול המשיבים
  • מתאמת רשימת עם קבצים חיצוניים
  • ממשקים עם ארגונים אחרים המערכת עושה שימוש ב Web Services למשל: מציגה סקרים פנויים לכל משיב בהתאם להגדרה שלו. בניהול פעיל או בביצוע או קבלת רשימת עובדים/לקוחות ישירות ממערכת ERP/CRM.


תהליכי תמיכה ארגוניים:
מולטיסקר מספקת את הכלים לתהליכי תמיכה ארגונית מלאה, ממבחני ידע והדרכה להערכה, כולל הערכת אגפים ממקורות חיצוניים.
  • תמיכה לתהליכי הערכת כפיפים, מנהלים ועמיתים (סוציומטרי), כמו כן כל תכנון וביצוע ללא הגבלה (360o), מאפשר לבצע ניתוח סטטיסטי של סקר או סוקרים.
  • מבחני ידע כוללים את האפשרות להגביל את משך המבחן, ולהעניק ציונים מיד בתום המבחן לקבל משוב מידי לנבחנים, וכו'.
  • מבחני תהליכי הערכה מובנים עבור חניכים ומדריכים.
  • תהליכי הערכת שירות ספקים ולקוחות (פנימי וחיצוני).  המביא לביטוי שביעות רצון עם קבלת שירות מוגדר בתוך הארגון.


ז. עיבוד סטטיסטי וניתוח למולטיסקר יכולת ייחודית לביצוע תהליך סטטיסטי וניתוח המידע, בטכנולוגיות עכשוויות ובמונחים מקובלים ומאושרים:
  1. סטטיסטיקה תיאורית הכוללת ממוצעי מדדים, סטיית תקן, התפלגויות ושכיחויות כולל אופציה לגרפים שונים.
  2. מיון על פי אינפורמציית רקע  או לפי משיבים לשאלות שונות
  3. עריכה בטבלאות משיבים לשאלות שונות ו/או על פי רקע המשיבים, ו/או על פי המשיבים על אותה שאלה בפרויקטים שונים, או משבים בתאריך אחר על אותה שאלה.
  4. יצירת רצועות זמן לביצוע השוואות נתונים על ציר הזמן.
  5. דוח על מגמת משיבים לאורך זמן
  6. שמירת פורמט מבנה הדוח בספריית דוחות ותגובות, בלחיצת כפתור.
  7. ניתוח סטטיסטי מתקדם – מבחן סטטיסטי מבוסס על השערות לדוגמה מבחן T או מבחן F וכו'.
  8. תצוגת עם חלוקה לרבעים, אחוזים, ומקדם בין תשובות שונות
  9. חישוב קורלציות בין תשובות.


ח. מערכת רב לשונית מולטיסקר תומכת במספר רב של שפות, תכונה  החיונית לעבודה בחברות עם קשרים בינלאומיים:
  1. כל השפות בשאלונים יכולים להיות מנוהלים באותה תבנית, למנוע את הצורך לשאלון נפרד בכל שפה.
  2. שאלה פשוטה מופצת למשיבים, לכל אחד באופן עצמאי בוחר לענות בשפה המועדפת עליו על ידי לחיצה על דגל או על שם השפה.
  3. יכולת להציג את השאלון בשפה המופיעה בברירת המחדל של מחשב המשיבים.
  4. ממשק מפעיל המערכת יכול להיות מנוהל בכמה שפות.


ט.  אפשרות לשמור את כל פריטי הסקר לשימוש חוזר המערכת מכילה בנקים/ספריות לאכסון שאלות, שאלונים, סולמות, עיצובים, ניסוח פניות וכו' כל הפריטים השמורים ממוינים ומוחזרים על ידי נושא, מילת מפתח, קבוצה, יוצר הפריט ומפתחות רבים נוספים:


מערכת ניהול  הרשאות:
מנגנון זה מאפשר שיתוף או הפרדה כללית, מידע מחלקתי או יחיד כמו כן הפרדה מלאה לפי פריטי מידע שונים, לדוגמה שאלונים, שאלות, דוח, מידע חי, עיצוב, משיבים או כל פריט אחר.
הפיקוח על הגישה למידע יכול להיות מיושם ברמת מנהל המערכת, ברמת המשיבים  המעריכים, או הסוקרים, בנוסף לקיים. מערכת הרשאה ארגונית יכולה לזהות תשובת משיב על  פי שם סוקר.


מנגנון אבטחה:
אבטחה מוחלטת בעבודה חיונית לעבודה עם מידע רגיש או בעל ערך, מקבלת משמעות עמוקה יותר. המנגנון מאפשר ניהול בקרה מוחלטת על הגישה למערכת, שמירה על אנונימיות כפי שנדרש להבטיח הגנה על המידע הנמצא בבסיס הנתונים של מולטיסקר.
  • כניסה למערכת מכילה זיהוי על ידי שם משתמש וסיסמה
  • חיבור המידע לבסיס הנתונים מקודד, הגישה לבסיס הנתונים דרך הרשאה
  • קישורים  מקודד נשלח למשיבים  לוודא קבלת שאלון תקין
  • פרטי המשיבים מקודדים לצורך שמירה על חיסיון.


ממשק:
מולטיסקר עוצבה להיות ידידותית למשתמש באופן מוחלט, לכן היא יכולה להתממשק עם קשת רחבה של יישומים, המייבאים ומייצאים  אינפורמציה, טפסים, תבניות ומסמכים אחרים בתהליך פשוט וברור.
  • מייצאת לפורמטים שונים, למשל, Outlook, Excel, ASCII, Doc, HTML
  • מייצאת ומייבאת תוצאות סקרים עם גמישות מירבית, בכל הרמות
  • מייצאת עיצוב של שאלונים טפסים מהמערכת לWORD
  • מייצאת סטאטוס משיבים בכל רמה של משיב בודד
  • מייצאת ניתוחים, דוחות, וגרפים
  • מייבאת רשימת משיבים כולל פרטיהם מקובץ חיצוני ישר לניהול המשיבים
  • מתאמת רשימת עם קבצים חיצוניים
  • ממשקים עם ארגונים אחרים המערכת עושה שימוש ב Web Services למשל: מציגה סקרים פנויים לכל משיב בהתאם להגדרה שלו. בניהול פעיל או בביצוע או קבלת רשימת עובדים/לקוחות ישירות ממערכת ERP/CRM.

תהליכי תמיכה ארגוניים:
מולטיסקר מספקת את הכלים לתהליכי תמיכה ארגונית מלאה, ממבחני ידע והדרכה להערכה, כולל הערכת אגפים ממקורות חיצוניים.
  • תמיכה לתהליכי הערכת כפיפים, מנהלים ועמיתים (סוציומטרי), כמו כן כל תכנון וביצוע ללא הגבלה (360o), מאפשר לבצע ניתוח סטטיסטי של סקר או סוקרים.
  • מבחני ידע כוללים את האפשרות להגביל את משך המבחן, ולהעניק ציונים מיד בתום המבחן לקבל משוב מידי לנבחנים, וכו'.
  • מבחני תהליכי הערכה מובנים עבור חניכים ומדריכים.
  • תהליכי הערכת שירות ספקים ולקוחות (פנימי וחיצוני).  המביא לביטוי שביעות רצון עם קבלת שירות מוגדר בתוך הארגון.
 

FBC Technologies   |   אורלוב 77, פתח תקוה   |   משרד ושירות: 072-2575-176   |   פקס: 03-9042636   |   מכירות ומכללה: 072-2575-328

יצירת קשר

לקביעת פגישת ייעוץ, מלאו פרטיכם
ונציגנו יצור עמכם קשר בהקדם: