שירות ותמיכה

FBC מעמידה לרשותכם מרכז שירות הערוך לטפל בפניותיכם

לרשותכם מוקד השירות העסקי באתר FBC המיועד לפתיחה ומעקב אחר קריאות השירות, הפקת דו"חות, הסברים ובקשות לקבלת שירותים ועוד. שעות פעילות המוקד והטיפול בפניות: בימים א''-ה'' בין השעות 09:00-17:00. פניות וקריאות שירות ניתן לפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות תטופלנה ביום העסקים הבא שלאחר מועד הפנייה).
 
לטובת רישום וקבלת שם משתמש וסיסמא למוקד השירות, ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-9311166, כמו-כן, ניתן לפנות אלינו בבקשות שונות גם באמצעות הדוא"ל: support@fbc.co.il.  

מדריך לפתיחת קריאות שירות: לחצו כאן

חדש! הנחיות מעבר שנה בפריוריטי לשנת 2018 - לצפייה בהנחיות לחצו כאן

 

FBC Technologies   |   אורלוב 77, פתח תקוה   |   משרד ושירות: 072-2575-176   |   פקס: 03-9042636   |   מכירות ומכללה: 072-2575-328

יצירת קשר

לקביעת פגישת ייעוץ, מלאו פרטיכם
ונציגנו יצור עמכם קשר בהקדם: