שירות ותמיכה

FBC מעמידה לרשותכם מרכז שירות הערוך לטפל בפניותיכם

לרשותכם מוקד השירות העסקי באתר FBC המיועד לפתיחה ומעקב אחר קריאות השירות, הפקת דו"חות, הסברים ובקשות לקבלת שירותים ועוד. שעות פעילות המוקד והטיפול בפניות: בימים א''-ה'' בין השעות 09:00-17:00. פניות וקריאות שירות ניתן לפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות תטופלנה ביום העסקים הבא שלאחר מועד הפנייה).
 
לטובת רישום וקבלת שם משתמש וסיסמא למוקד השירות, ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-9311166, כמו-כן, ניתן לפנות אלינו בבקשות שונות גם באמצעות הדוא"ל: support@fbc.co.il.  

מדריך לפתיחת קריאות שירות: לחצו כאן

לקוחות יקרים שימו לב:
בנק ישראל שינה את כתובת האתר שלו וכתוצאה מכך התעוררה בעיה בקליטת שערי מטבע באמצעות הממשק האוטומטי של פריוריטי.
פריוריטי הוציאו קובץ עדכון אותו יש להריץ בשרת לצורך תיקון התוכנית (לא נדרש גיבוי / הוצאת משתמשים). במידה ואתם זקוקים לקובץ התיקון יש לפתוח קריאה ולצרף צילום מסך של גירסת הפריוריטי שלכם (יש להיכנס מהתפריט הראשי לעזרה -> אודות פריוריטי ולצלם את המסך). צוות השירות יעביר אליכם את קובץ התיקון המתאים לגירסא שלכם עם הנחיות פשוטות כיצד להריץ אותו.
שימו לב! קובץ התיקון זמין רק ללקוחות מגירסא 16.3 ומעלה.
 
 

FBC Technologies   |   אורלוב 77, פתח תקוה   |   משרד ושירות: 072-2575-176   |   פקס: 03-9042636   |   מכירות ומכללה: 072-2575-328

יצירת קשר

לקביעת פגישת ייעוץ, מלאו פרטיכם
ונציגנו יצור עמכם קשר בהקדם: