מערכות CRM ו ERP

לא בכל יום מקבלים בעסק החלטות שיכולות להשפיע על עתידו בצורה חדה, ברורה וחותכת. אחת ההחלטות החשובות ביותר היא להטמיע בעסק מערכות CRM ו ERP. הטמעה נכונה של פתרון כזה הוא צעד הרבה יותר מאשר מתבקש. לצד האפשרות המיידית של חיסכון בכסף לטווח הקצר, כתוצאה מקבלת פתרון מקיף, כולל ואחיד, קיימת אפשרות קורצת אפילו יותר.

בזכות רכישה והטמעה של מערכות CRM ו ERP, אפשר להפוך את הארגון ליעיל יותר, לנכון יותר, לגמיש יותר ולא פחות חשוב – לחכם יותר. הארגון החכם הזה מתבסס על היכולת לנצל פיסות מידע בודדות, לכדי פאזל עסקי אחד ושלם, שמוביל להצלחה בביצועים ולשיפור בכל המדדים.

עקרון המודולים

ברוב המוחלט של המקרים, מערכות CRM ו ERP בנויות על פי עקרון מרכזי שנקרא מודולים. עקרון זה מאפשר למערכות אלה שהשיג שתי מטרות במקביל – המטרה הראשונה היא לספק לכל מחלקה ארגונית פתרונות מותאמים לצרכיה והמטרה השנייה היא לספק לעסק בכללותו פתרון מקיף וכולל.

מערכות CRM ו ERP מסוגלות, במילים אחרות, לארגן את כל הידע, השיטות והנהלים החשובים לכדי מקשה אחת. מקשה זו מאפשרת למחלקות שונות להעביר מידע ביניהן ללא כל קושי, ללא קצרים בתקשורת וללא בזבוז זמן. למעשה, הרבה מאוד מידע מועבר באופן אוטומטי, בין מודלים שונים, ולעיתים על פי בקשה יזומה של משתמש קצה או מנהל.

לקוח פנימי וחיצוני

כיום, מרבית החברות פועלות בתוך כך שהן שמות את הלקוח במרכז. המיקוד בלקוח מאפשר להן לספק לו מוצרים ושירותים ביעילות רבה יותר ותוך התאמה מלאה לצרכיו. חברות רבות גם הבינו את הצורך לספק לעובד את הכלים המתאימים להצלחה. המיקוד בלקוח הפנימי (העובד) והחיצוני (הלקוח המסורתי) נעשה בשילוב כלי תוכנה מקדמים ותשומות ניהוליות ראויות והדבר מתורגם להצלחה ולשיפור ביעדים עסקיים ואחרים.

תוכן עניינים

FBC ERP & CRM

Priority Implementation & Support
למעלה מ 850 לקוחותינו בהטמעת Priority
the world of real estate
פתרונות וורטיקליים בנדל"ן מניב, קבלנים, משכנת, שינויי דיירים, אנרגיה , דלק , ביליניג

contact us

יצירת קשר

מאמרים נוספים

Call Now Button