Top Audio  |  החברה מגייסת את FBC לשיפור מערך השירות  
Top Audio | החברה מגייסת את FBC לשיפור מערך השירות
 
מבט כולל על החברה:
חברת טופ אודיו מתמחה בתחום ה  Custom Installation ומספקת פתרונות המקיפים את השליטה והבקרה בחשמל, באודיו וידאו, בתחומי רשתות המחשוב, המתח הנמוך, מצלמות ומערכות האבטחה ובתחום הוילונות והצלונים החשמליים.


האתגר העסקי:
טופ אודיו זיהתה את הצורך לשפר את פעילותה השיווקית-מכירתית ולהעניק שירות טוב יותר ללקוחות. הניסיון הראשון להטמעת מערכת כזו נכשל, לאחר שהושקעו בכך סכומים לא מבוטלים. לאחר מיפוי הצרכים, פנתה טופ אודיו לחברות שונות לקבלת הצעות. "רשמנו רשימה שלמה של תכונות. שמנו דגש על מה אנו באמת צריכים מהמערכת, ולא מה המערכת יכולה לעשות", בין השאר הודגשו: פשטות קונפיגורציה, נוחות קונפיגורציה, נוחות ממשק המשתמש, ממשק אינטרנטי שאינו דורש הסתגלות, ו-GUI אינטרנטי או גישה ישירות מ-Outlook. לאחר מכן נבדקה השוואה בין ה-TCO של הפתרונות שהוצעו, תוך חישוב עלות הרישיונות, התחזוקה השנתית, כלי פיתוח נוספים הנדרשים וכן הלאה.


הפתרון:
הפתרון בא לספק מענה כולל לתהליך קריאות השירות בארגון תוך הקטנת זמן מינימאלי לטיפול הקריאה, שיבוץ הטכנאי וקבלת מכשיר לתיקון במעבדה תוך שילוב במנגנון משופר של ה BPM הכולל סטאטוסים, הגדרות מעברים, שליחת מיילים אוטומטית ובתזכורות.
הפתרון מבוסס על מודול השירות במערכת מסחרית.
הטמעת המודול החלה בשנת 2005 כחלק ממעבר ממערכת ZOOM למערכת PRIORITY
הפתרון מותאם לכל הארגון (כ - 50 עובדים). מרמת הטכנאי, פקידת הקבלה, מתאמת ההתקנות, המעבדה, הכספיים וההנהלה.
היקפו מבחינת שעות עבודה שהושקעו עומד על 50 שעות
במהלך 2005 הפרויקט עלה לאוויר.


סיכום:
ריקי שדה, מנהלת הפרויקט מטעם הלקוח, אומרת: "מודול השירות שהוטמע בחברה אכן משפר ומייעל את תהליך הטיפול וקבלת מכשירים לתיקון בארגון ומעניק ערך מוסף לתקשורת הפנים ארגונית בין המעבדה, למחסן ולמנהלי המכירות.
הטמעת המודול תוך שימוש נרחב במנגנון ה BPM הכולל מעברים נכונים בין סטטוס אחד לשני ושליחת מיילים הכוללים תזכורות למנהלי המכירות, למעבדה ולמחסן, משפרת את זמן הטיפול בלקוח.

לסיכום, אנו מזהים שחל שיפור מתמיד בהתייעלות בטיפול במערך הלקוחות בחברה". אוהד יעקבי מנהל הפרויקט מטעם FBC אומר כי "ההליכה לכיוון הטמעת מודול השירות בטופ אודיו נבע מצורך עיקרי של כל הגורמים בארגון לקבלת נתונים בזמן אמת, תזכורות, שיפור ביחסי לקוח ספק וגבייה יעילה. מודול השירות על כל היבטיו נותן מענה לכל דורש בארגון תוך שליטה ובקרה על מערך השירות".
 
   
   
   
 

FBC Technologies   |   אורלוב 77, פתח תקוה   |   משרד ושירות: 03-9311166   |   פקס: 03-9042636   |   מכירות ומכללה: 072-2575-328

יצירת קשר

לקביעת פגישת ייעוץ, מלאו פרטיכם
ונציגנו יצור עמכם קשר בהקדם: